تاريخ برگزاري نمايشگاه : 6 – 10 نوامبر 2024 – 16 الی 20 آبان 1403
افتتاحيه: 16 آبان
اختتاميه: 20 آبان
نوع نمايشگاه :صنایع دستی،سوغات
شرکت برگذار کننده :messe-berlin.de
آدرس محل برگزاري نمايشگاه: Berlin Expo Center
دوره : 62
مهلت ثبت نام : 10 شهریور

بازار برلین بیش از 60 سال است که بین المللی ترین نمایشگاه تجاری آلمان برای هنر و صنایع دستی، طراحی، کالاهای طبیعی و محصولات تجارت منصفانه بوده است. حدود 500 تولید کننده و تاجر از بیش از 60 کشور جهان هر ساله در ماه نوامبر کالاهای منحصر به فرد خود را ارائه می دهند.

سالن‌های نمایشگاه زیر برج رادیویی بار دیگر از 6 تا 10 نوامبر 2024 به یک بازار رنگارنگ برای چیزهای زیبا تبدیل می‌شوند. ریتم‌های طبل، شلوغی، رایحه‌های حسی، غوغایی از صداها – قدم زدن در بازار برلین، اشتیاق سرگردانی به مکان‌ها را برمی‌انگیزد. از حسرت و شما را به شگفتی، کشف و لذت دعوت می کند.

نمایشگاه تجاری سنتی برلین سال به سال بازدیدکنندگان وفادار خود را با اقلام غیرمعمول و محصولات محلی که در همه جا موجود نیستند خوشحال می کند. نظرسنجی بازدیدکنندگان در سال 2023 خودش صحبت می کند: 96٪ از بازدید خود راضی بودند، 95٪ ما را به دیگران توصیه می کنند و 94٪ مایلند دوباره از نمایشگاه بازدید کنند.

برنامه حمایتی امسال با اجراهای رقص، کارگاه های خلاقانه و نمایش مد برای تمام خانواده، تجربه فراموش نشدنی بازار را به پایان می رساند.

در این تور خرید در سراسر جهان چیزی برای همه وجود دارد.

این نمایشگاه از سال 1962 تحت عنوان برلین شاپ آغاز به کار کرد و بعدهای تحت عنوان نمایشگاه صنایع دستی بازار برلین به کار خود ادامه داد در سال 2022 این رویداد شصتمین سال فعالیت خود را جشن گرفت.

بازار جهانی برلین  دنیای هیجان انگیزی از خرید و تجربه را برای بازدیدکنندگان باز می کند. بازار فرهنگ ها، محل برخورد و تبادل فرهنگی است. تولید کنندگان و خرده فروشان با محصولات منحصر به فرد خود الهام دهنده اصالت ها به مشتریان هستند.: طبل های آفریقایی، مد گوناگون از آمریکای جنوبی، منسوجات از آسیا، هنر و صنایع دستی از اروپا، جواهرات از سراسر جهان  .

توضیح نمایشگاه بین المللی:

تاریخ برگزاری رویداد: 6 – 10 نوامبر 2024

ساعات کار: چهارشنبه تا یکشنبه: 10 صبح تا 7 بعد از ظهر

مکان رویداد: برلین اکسپو سنتر (Expo Center City)

ورودی ها:

  • ورودی شمالی (سالن 19)
  • ورودی کلاینر استرن (سالن 11.1)
  • ماسورنالی
بخش های مختلف نمایشگاه:
1-بازار جهانی((WORLD MARKET
اقلام منحصر به فرد از سراسر جهان Unique items from around the world))
بازار جهانی دنیای هیجان انگیزی از خرید و تجربه را برای بازدیدکنندگان باز می کند. بازار فرهنگ ها، محل برخورد و تبادل فرهنگی است. تولید کنندگان و خرده فروشان با محصولات منحصر به فرد خود الهام می گیرند: طبل های آفریقایی، مد از آمریکای جنوبی، منسوجات از آسیا، هنر و صنایع دستی از اروپا، جواهرات از سراسر جهان، و بسیاری دیگر.
2- زندگی طبیعی(Natural Living)
هماهنگ با طبیعت(In harmony with nature)
در منطقه NATURAL LIVING همه چیز حول بهزیستی جسمی و عاطفی می چرخد. این مکان عالی برای محصولات و خدمات زیست‌محیطی و پایدار است که سلامت، آرامش و سرعت آهسته‌تر زندگی را ارتقا می‌دهند، مانند غذاهای ارگانیک، لوازم آرایشی و منسوجات طبیعی، آیورودا و محصولات سلامتی.
3- ART & STYLE سبک و هنر
طراحی غیرمعمول، مد منحصر به فرد، جواهرات و اکسسوری‌ها بی نظیر وعالی را در دنیای ART & STYLE . طراحان محصولات با کیفیت خود را از بخش سبک زندگی مجلل در محیطی پیچیده ارائه می کنند.
4-جامعه و نمایشگاه(Fair & Social)
موضوع جهانی FAIR & SOCIAL طیف گسترده ای از تجارت منصفانه و کالاهای تولید شده اجتماعی را از شرکت ها و سازمان های فعال بین المللی و همچنین از کارگاه های محلی با پیشینه اجتماعی ارائه می دهد. مواد طبیعی و کیفیت کار به اندازه یک تولید پایدار و شرایط کار منصفانه مهم هستند.
5– زمستان در خانه(Winter at Home)
سالن WINTER AT HOME با طیف گسترده ای از وسایل تزئینی و شیک، مکان مناسبی برای ایجاد حال و هوای فصل تعطیلات آینده است. این مجموعه از لوازم زیبای خانه گرفته تا ایده های تزئینی و هدیه تا خوراکی های خوشمزه و غذاهای ویژه کریسمس را شامل می شود.

گالری تصاویر